El. sąskaitos užsakymas gyventojams
- Titulinis
- inservis.lt
- Klientams
- El. sąskaitos užsakymas gyventojams
El. sąskaitos užsakymas gyventojams
Elektroninė sąskaita – tai patogus ir greitas būdas gauti mokėjimo pranešimus elektroniniu paštu. Norėdami užsisakyti elektroninę sąskaitą, užpildykite apačioje pateiktą formą. Įsitikinkite, jog nurodėte teisingą el. pašto adresą ir asmeninius duomenis.Mokėjimo pranešimo perdavimo elektroniniu paštu sąlygos
Mokėjimo pranešimus už suteiktas paslaugas UAB „Inservis“ perduos tik Gyventojo nurodytu elektroniniu paštu, jokiais kitais būdais (paštu, faksu ir/ar kt.) mokėjimo pranešimo už suteiktas paslaugas UAB „Inservis“ Gyventojui nesiųs. Gyventojas sutinka, kad mokėjimo pranešimas būtų siunčiamas elektroninio pašto adresu, kurį nurodo Gyventojas, užpildydamas žemiau pateiktą formą. Apie sąskaitų gavimo adresato el. pašto pasikeitimą Gyventojas privalo informuoti UAB „Inservis“ nedelsiant. UAB „Inservis“ neatsako už tai, jei Gyventojas negaus sąskaitos dėl jo el.pašto sistemos sutrikimų ar Gyventojo neteisingai nurodyto el. pašto. UAB „Inservis“ įsipareigoja tvarkyti ir saugoti gautus Gyventojo asmeninius duomenis griežtai laikantis teisės aktų reikalavimų, o, taip pat, neatskleisti šių duomenų tretiesiems asmenims be Gyventojo sutikimo, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus. UAB „Inservis“ įsipareigoja per 30 kalendorinių dienų pakeisti Jūsų mokėjimo pranešimo pateikimo būdą. Jei pasikeitė Jūsų el. paštas – nedelsiant susisiekite.