El. sąskaitos užsakymas verslo subjektams
- Titulinis
- inservis.lt
- Klientams
- El. sąskaitos užsakymas verslo subjektams
El. sąskaitos užsakymas verslo subjektams
Elektroninė sąskaita – tai patogus ir greitas būdas gauti mokėjimo pranešimus elektroniniu paštu. Norėdami užsisakyti elektroninę sąskaitą, užpildykite apačioje pateiktą formą. Įsitikinkite, jog nurodėte teisingą el. pašto adresą ir verslo subjekto rekvizitus.Mokėjimo pranešimo perdavimo elektroniniu paštu sąlygos
Mokėjimo pranešimus už suteiktas paslaugas UAB „Inservis“ perduos tik verslo subjekto nurodytu elektroniniu paštu, jokiais kitais būdais (paštu, faksu ir/ar kt.) mokėjimo pranešimo už suteiktas paslaugas UAB „Inservis“ verslo subjektui nesiųs. Verslo subjektas sutinka, kad mokėjimo pranešimas būtų siunčiamas elektroninio pašto adresu, kurį nurodo, užpildydamas žemiau pateiktą formą. Apie sąskaitų gavimo adresato el. pašto pasikeitimą verslo subjektas privalo informuoti UAB „Inservis“ nedelsiant. UAB „Inservis“ neatsako už tai, jei verslo subjektas negaus sąskaitos dėl jo el. pašto sistemos sutrikimų ar neteisingai nurodyto el. pašto. UAB „Inservis“ įsipareigoja per 30 kalendorinių dienų pakeisti Jūsų mokėjimo pranešimo pateikimo būdą. Jei pasikeitė Jūsų el. paštas – nedelsiant susisiekite!